Fredag 20:e Mars 2009

Jaa.... Kvällen hade ju kunant slutat lite bättre... Men jag vet inte om det verkligen är för att man vet vilka man kan festa med utan att det blir bråk. Det märks ibland väldigt tydligt och ibland lite sämre.
Det vart ju mer bråk ikväll än vad jag hade räknat med. Både från våran sida och annat  håll...
Vissa saker blev man väldigt förvånad över. trode te.x. att DU hade ändrat dig men så gör du om det en gång till.( Om det nu är så). Men efter vittnet så verkar de som det...
Aja... livet går ut på besvikelser och dittan och dattan och det är sånt man får ta här i livet även att det är SJUKTsvårt och jobbigt... Men det vet vi alla om att alla har sina svåra perioder.

Nae nu ska jag invänta Kimm sen sova  tror ja..
Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3


Puss Och Kram Elin!

 

Kommentarer
Postat av: Theréz

Jag är så arg, arg, arg.. Va fan bråk överallt igår..

Jag har ju fått mitt tack från mina gäster.. Vilket jävla folk!

Puss Puss!

2009-03-21 @ 09:26:28
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0