9 Mars 2009

Sitter hemma hos Lina just nu... Ska snart äta mat. =)
Åkte till praktiken idag. Va där vid kvart i 10 men åkte igen vid 10.
Fredrik - Har du pratat med din lärare.?
Elin - Nae om vadå.?
Fredrik - Ja om att du va sjuk förra veckan.!
Elin - Ja de har jag. Det var hon som sa att hon inte tyckte att jag skulle va på praktiken när jag va såhär.
Fredrik - Okej... För vi behöver inte dig, du är bara i vägen.
Elin - Okej...?
Fredrik - Vi har fått säga ifrån till 2 andra praktikanter för att du inte vart här.
Elin - Men jag ringde till Ali i måndags och sa att som det var och det var okej för honom.
Fredrik - Ja men jag tycker ändå att du borde ringt hit.
Elin - Ja men nu är det ju så att Ali är min chef och det är ju han som tagit emot mig som praktikant då ringer jag honom så skulle han säga det till dig.
Fredrik - Ja men såhär funkar det inte i arbetslivet. Du kan ju inte bara va sjuk 1 vecka.!
Elin - Nahe...? Så jag ska komma hit och jobba även om jag inte kan..?
Fredrik - Nae men jag tycker ändå att du borde ringt hit.
Elin - Men varför har du inte sakt nåt tidigare..? Jag menar vi är ju ändå inne på 3:e veckan.?
Fredrik - Nae men nu är det såhär. Vi behöver inte dig och du är bara i vägen.
Elin - Okej... Då tar jag mina grejer och går.
Fredrik - Ja tack.
får förklara lite mer när jag har tid. Ska gå till ikano nu med Pullan Lina och Klint.
Ha de gött så hörs vi nån dag.

Älskar Dej Kimm!<3

Puss och Kram Elin

Kommentarer
Postat av: hannah

Va, sa dom så på din praktik lr vad? hmm vilka idioter!

2009-03-09 @ 18:41:09
URL: http://hannahtheone.blogspot.com
Postat av: malin

då är de nog den där fredrik som inte vet hur de går till i arbetslivet. (nu har ju jag aldrig jobbat men) man ska ju ringa sin chef som praktikant i varjefall. och läraren. och de ska räcka gott och väl. annars får de förklara bättre hur de ska gå till. stämm honom.

2009-03-09 @ 21:36:44
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: malin

oki.. jo de är bara bra. har börjat gå upp i vikt nu, tur de :). hur är de själv? och vad sa läraren sen när han ringde då?

2009-03-10 @ 23:28:58
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, slappt och härligt då:). fast inte kul och vänta förstårs...

2009-03-11 @ 14:49:54
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0