7 Mars 2009

Jag har tänkt på en sak....
När någon frågar om hur man mår och man säger att man mår bra, om man mår bra.
Hur vet man det..?
Är det för att man känner sig glad och lycklig..?
Eller tror man bara att man mår bra om man inte är ledsen eller arg.?
En liten klurig sak... Ja menar många säger ju att man mår bra för att man inte vill att folk ska fråga om varför man mår dåligt. 
Men om man känner att man mår bra och är glad och lycklig, är man säker på att man mår bra då.?


Puss å Kram /Elin

Kommentarer
Postat av: Lina

Det där har även snurrat runt i mitt huvud flera gånger..

Pga att alla säger att man mår bra så låter det "bra.. Men så fort någon säger nae så där eller nae inte alls bra d åblir det tusen frågot till .. typ Varför?? Vad har hänt?? Med mera.. Du förstår vad jag menar men bra funderingar hör av dig när du vet svaret för då vill jag veta. .;);)

2009-03-11 @ 18:14:48
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0