5 Mars 2009

Börjar med att säga grattis till Adrian som fyller år idag! Grattis! =)

Jaa... Då har man fått order om att man bloggar dåligt hehe... Så det var väl dags igen för ett inlägg hehe. =)
Har inte vart på humör sista tiden faktiskt för att skriva direkt. Men man måste göra det här med hehe.
Denna vecka har man då varit sjuk. En as jobbig hosta med genom förkylning och täppning i näsan samt tappad hörsel. hehe. Så ja har nog tagit slut på ett antal rullar papper denna vecka och en jävla massa nässpray hehe. =)
Hoppas ja blir frisk under helgen så ja kan gå till praktiken på måndag. Det gör jag i vilket fall men man vill ju känna sig frisk ändå.
Jaa, i helgen ska jag som sakt se till att bli frisk så ja ska ta det väldigt lugnt hehe =)
Igår var jag med Johanna ett tag, vi såg på Hipp Hipp Hora men filmen ville inte ge oss nåt ljud i mitten och slutet av filmen.
Så Johanna bodde nere vid tv:n för hon försökte se vad det var för fel. Sen kom ljudet tillbaka men så fort hon satte sig i soffan så försvann det igen haha :P Det var lite skojigt hehe =)
Sen gick ja till Lina för att smaka på hennes bullar som hon bakade =) Goda var dom iaf =)
Hoppas jag får mina nya jeans som ja har beställt snart. Dom skulle komma i början av Mars. Hihi.
Nae nu ska ja ta mig en kopp te... Halsen ropar hehe.
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla Dvd asså.. Blev tokig! Men kul var det iaf haha.. =D <3

2009-03-05 @ 15:00:33
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0