15 Mars 2009

Jaa, vart ska man börja...? Ligger i sängen och kan inte rikigt sova. Har blivit sent dom senaste nätterna.
Sov hemma hos Dennis och Johanna natten tills idag, rätt skön soffa faktiskt hehe =) tydligen fler som sakt det hehe.
Igår åkte jag och Johanna till Vikingstad till Lina och Klint, därvi hade det trevligt =) Vi körde kläpoker haha. Stackars Lina förlorade och satt i Bh och Trosor medans jag och Johanna bara behövde ta av oss två strumpor hehe. =)
Klint va fegis och ville inte va med hehe. :P
Sen tog jag och Johanna en roadtripp med tåg från Vikingstad till Linköpings resecentrum och från resecentrum till Braskens Bro åkte vi buss haha... Riktigt kul faktiskt, kändes lite lustigt att åka buss till Brasken hehe, men har man gjort det också hehe =)
Där mötte vi Dennis med co och så åkte vi långt åt helvete för att hämta Sjöö och Sjövberg. Dom fick sitta i bagaget haha.
Sen blev det lite max och skit sen sömn =) Idag har man chillar typ hela dagen. Tog ett bad förut och det var riktigt skönt och uppskattats måste jag säga. Inte dumt alls =) Sen följde jag med pappa för att hämta Rille i Linghem och då passade jag på att övningköra =) Alltid lika kul =) 
Sen drog jag till Johanna och kollade på Melodifestivalen med fölket och efter det chillade vi sen blev det mer chill och sen hämtade Tommy och vi åkte lite och fixa lite sen hämtade jag lite kläder hos Kimm och sen körde Tommy hem mig.
Lillefot vart jätte glad när han träffa mig och ja med har saknat min bebiis =) Sen kramade och pussade ja lite på Kimm också =)  Så nu ligger ja här och ska snart sova. Börjar bli lite trött i ögonen faktiskt.

TIll DIG!!!
Du är totalt jävla dum i huvudet och så jävla iskall så det finns inte. Fattar inte vad dufår allt ifrån och hur du har mage till allt du säger och gör.Du är helt jävla pantad och körd i huvet. När  i helvete ska du fatta att det inte går att hålla på så som du gör...? Och det gäller även dig. Tänk om, även om det är svårt, för det är svårt och jobbigt men man kan inte leva med nån som pratar med sig själv i 3:e person. Funkar inte.!

Nae nu ska ja sova så dagen tills i morgon kommer så du och ja kan umgås lite. =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Tack min Pulla Johanna för att du finns. Du är min Tvillingsjäl!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman STÖTTAR dig alltid !! , Älskar dig ! <3

2009-03-15 @ 18:34:48
Postat av: Karin

Kimm? Endast lamm och damm stavas med två m jue! ;P

2009-03-15 @ 21:55:05
Postat av: Karin

Kimm? Endast lamm och damm stavas med två m jue! ;P

2009-03-15 @ 21:55:21
Postat av: Karin

Kimm? Endast lamm och damm stavas med två m jue! ;P

2009-03-15 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0