Tisdag 16:e Juni 2009

Idag gick jag upp 07.20 för att jag var tvungen för att gå till tandläkaren.
Gick bra.
Efter gick jag hem satte på Greys Anatomy och käkade frulle. Sen vid 11-11.30 tiden drog jag och mamma till Ikano och köpte nya skor till mig, värsta nice är dom =)
Sen kollade vi runt lite, dom har rabatter lite överallt, vart lite sugen men stod imot hehe =) START GJORT AV MIG! =D
Åkte till Lina efter då jag och Klint spelade fotboll, kul va det hehe. Vi körde dutten och jag vann ju självklart haha:P
Lina satt och tittade på och läste ut sin bok =)
Nu är jag hemma och Klint hittade en annons på blocket där någon sålde ut Sex And The City hela boxen för endast 350kr så nu sitter jag här och väntar på att nån ska svara där hemma och hoppas på att den inte är såld. =)
Annars idag blir dagen lugn, skönt det.

Om det bara fanns nåt som gjorde att jag kunde känna mig glad.
Orken börjar ta slut men jag vill inte.!

Peace Elin!


                                                             
                                                                                         Vad Tycks...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0