Söndag den 7:e Juni 2009

Söndag idag. Har bara slappat hela dagen idag. Vaknade rätt sent idag med. Sen följde jag med till Linghem och passade på att övningköra och lära mig parkera.
I morgon är man ju ledig och pappa kör kväll denna vecka. Så i morgon innan han åker till jobbet vid halv 2 så ska vi ut å träna på att backa runt gatuhörn. De kommer gå kalas bra..
Brännboll på tisdag i skolan sen ledig onsdag sen studentmiddag torsdag sen STUDENTEN på fredag hahaha:P
Längtar som faaan=D
Nae nu ska ja fixa lite med annat.
Ha de fint gott fölk så hörs vi!


I will not foreget!!!

Jag får PANIK! Jag känner inte igen mig själv längre. Vart har jag tagit vägen..?

Peace Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0