Onsdag 10:e Juni 2009

Jaaa Onsdag och bara 2 dagar kvar nu. Hahaha:P PIRR som fan juh.
Igår var jag och mamma på ikano och handlade lite.
Vart ett par skor till studenten, en klänning till middagen i morgon, halsband, örhängen och armband tills fredag och strumpbyxor. Värsta nice hihi.
Annars igår höll jag på med Linas hår och färgade det. Hon ska bli blond med mörka slingor. Kommer nog bli bra. =)
Sen kom Tommy lite senare på kvällen så var ja med honom ett tag. Träffade Svärdis och Cribbe och brasken, frågade om dom kom till mig på fredag och de gör dom hihi =)
Sen kommer ju självklart allt annat folk också. =D
Tessan ringde förut och sa att hon skulle fota mig som fan på fredag haha:P Alltså jag är verkligen skit nervös.
Igår när Tommy satt och sa att det bara va 3 dar kvar höll de på å vända i magen på mig.
Fan haha:P
Bara hoppas att det inte regnar som det säger att det ska göra.  Men hoppas på bra väder.
Nae vi hörs. Skriver nog om middagen i morgon.
Ha de fint så hörs vi gott fölk.!

I will always remember you!

Peace Elin!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha :-) OM jag ska fotografera dig.. Du kommer inte komma iväg till champanjfrullen..Pussa!

2009-06-10 @ 16:47:15
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0