Måndag 1:a Juni 2009

Först vill jag säga grattis till min bror Fredrik som fyller år idag. Grattis till honom! =)
Har precis kommit hem från skolan efter ett möte. Höll på en timme bara så nu ska jag inte va i skolan förns på Tisdag nästa vecka, då är det brännboll.:P
Helgen har varit kalas bra =).
I fredgas var jag ute i Linghem och festade lite med flickorna, vi spelade kubb,ölkubb å ölspel med kortlek å grejer. As härligt =)
Sen drog vi in till stan fast Johanna åkte hem, hon vart lite dålig haha:P
Vi fortsatte,drog till Hamlet först å tog oss varsin drink. Och jag kan säga att jag har aldrig druckit så gor San Fransisco i hela mitt liv.! Fy fan så god den va! =)  Lina tog en Orgasm:P Tessan kommer ja icke ihåg.
Sen vidare till Hamnfestivalen då Lina å Tessan såg en raggarbil dom ville åka med, så fårgade dom om dom fick åka med, å de fick dom, så skulle dom försöka få med mig också. I helvete heller sa jag. Jag tänker inte åka med några ja inte känner!!! Haha. Så vi gick vidare, träffade massvis av folk. Kul som fan. Sen skulle Tessan hem, så jag och Lina drog till Kebab baren å tog med oss mat å satte oss bakom Synsam å käkade,sen i slutet så ska Lina ta den sista gurkan som hon sparat till sist innan hon skulle käka upp allt annat, dock slinter å får hela tallriken över sig HAHAHA:P
Halva pommesen hamna i min väska typ:P Haha De va as kul. Sen vidare till Plaza där vi skulle möta massa folk Stod där ett tag sen gick vi till Platens stod där ett tag sen åkte vi hem allihopa =)
I lördags sov jag bra länge sen började jag packa, efter att jag va klar med det åkte jag tommy lina å klint ut till rille å tessan för att grilla, mumma =) sen körde vi in dom till stan. Åkte till brask ett tag släppte lina å klint sen hämtade vi rille å tessan igen osv...
Igår sov jag också länge. Sen kom Tommy så åkte vi ut till sjöberg så fiskade vi, as fränt men äckligt med gäddorna haha:P Den ville bita mig haha:P
Sen blev det bara lugnt.
Mamma har ringt till Vårdcentralen idag, och jag har fått en tid nu på torsdag morgon. Hoppas dom hittar nåt.
Ska nämligen kolla upp pungten i ryggen som somnar titt som tätt.
Sen har jag tydligen fått vätska/vatten i mina fötter, för dom är svullna å skit. Så vi ska kolla upp de med.
Nae nu ska ja äta=)

Miss You!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hälsa grattis till Figge från mig!

2009-06-01 @ 17:58:37
URL: http://perssika.blogg.se/
Postat av: Lina

Tessan drack en smirnoff ice.. haha.. Faan vilken rolig helg det har varit.. och kag som hittade pomme i min väska igår.. fy ´de har legat där sen i fredags.. ;) hahha... måste snart göras om..

2009-06-02 @ 18:59:43
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0