Måndag 15:e Juni 2009

Jobbade ju 2 kvällar för ett tag sen på Hamlet, så jag fick lön därifrån idag och de blev 1200kr tack så mkt=)
Gonza ringde även igår och gav mig mina arbetstider för Juni, så jävlar ska jag tjäna pengar haha:P
Och dom flästa dagarna jag jobbar så jobbar jag dubbelt, alltså både luch och kväll. As väl=)
Plus att jag är i serveringen när jag jobbar kväll så det blir ju massa dricks också:P
Börjar på torsdag då jag jobbar en enkel lunch mellan 11.30-14.30 Sen ledig helgen och sen kör hela veckan utan tisdag veckan efter.
Tog ju studenten i fredags och jag var så sjukt glad men nervös också, har fortfarande inte fattat att jag verkligen tagit studenten. Har inte riktigt kommit in i mitt huvud än.
Men jag hade sjukt jävla kul och är riktigt nöjd med dagen.
Synd bara att maten på Platå inte var nån vidare. Tipssar om att inte käka där.!
Kvällen tillbringades som sakt först på Platå sen gick jag och några till kebab baren för att vi inte kunde käka:P Sen drog vi till Mörners och chillade med Lina å Mia bl.a. =)
Efter vi var klara där så drog vi till Hamlet, där träffade jag min chef och mina kollegor =)
Jag blev väl bemått och många kramar och gratulationer =) Fick även gratis drink, de är nice =D
Sen blev det att vi vart kvar på Hamlet sen kom Tommy och hämtade mig. Han var min privata chaffish hela kvällen hehe Tack så mkt för det =)
Men som sakt, hade det sjukt roligt och kommer aldrig glömma dagen.
Oavsätt vädret så säger jag bara. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! =)



Jag förstår inte!

Peace Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0