Fredag den 19:e Juni 2009

Glad Midsommar gott folk.!
Jobbade igår mellan 11.30-15.00 gick kalas bra och det var skönt att va tillbaka faktiskt =)
När jag kom sa dom "Åh Elin är tillbaka nu blir det äntligen ordning i Restaurangen" hehe rätt kul att höra=)
Det var storstädning där igår med eftersom dom har stängt hela helgen så jag var själv i restaurangen men med hjälp såklart=) Alla hjälper varann hela tiden, så skönt med ett sånt "teamwork" hehe.
Igår åkte jag lite bil, skojsigt var det hängde på brasken med allt folk. =)
Idag blir det lugt tror jag. Har inte bestämt mig än men det märks =)
Nae, duschen ropar hehe.
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

Peace Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0