5:e Juni 2009

Fredag idag... Sov hos Lina i natt. Vart lite sent så jag orkade inte gå hem hehe.
Har ju solat 2 gånger denna vecka. Och igår kan jag lova att jag kände som fan att jag bränt mig. Aj Aj Aj!!!
Va skit röd, Lina fick smörja in mig på ryggen och bröstet så tog jag mina lår och vaderna =) Där de var som mest hehe.
Jag börjar bli lite orlig för min P-stav. Den har gjort ont skit länge och den "trycker på" eller vad man ska säga. KÄnns som att det är nån som trycker ihop den. Visserligen måste jag byta ut den iår, har ju haft den nu i 3år. Men om det fortsätter under helgen ska jag ringa och se vad dom tror de kan va.
Jaa idag är det exakt 1 vecka kvar till studenten. Haha:P Faan jag blir verkligen värsta pirrig i magen när jag tänker på det.
Igår när jag och Lina satt på bussen hem från Linghem så satt vi och läste ut Extra tidningen och när jag var klar så åker vi precis förbi Tage Danielsson, så jag skulle vinka och säga Hej Tage! Men sa istället Hej Hälge! Hahaha:P Jag hade precis läst Hälge ur tidningen. Hahaha:P ASG!!!
Sen upptäckte vi att det läcker längst bak i bussen som vi åkte med. Som kanske alla vet så regnade det igår och det läckte in som fan, och överallt.! Så sitt inte vid längan längst bak om det regnar. Då blir ni säkert garanterade blöta:P
Nae nu ska jag hoppa in i duschen. Ha de fint gott fölk så hörs vi!


Peace Elin!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad rolig du är med dina felsägningar hela tiden. Tycker det är helt underbart!

2009-06-06 @ 03:12:06
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA!! Elin då.. Faan va kul vi hade.. :) Helge.. ;) haha.. Du får nog gå en språk kurs.. ;);) puss på dig..

2009-06-08 @ 15:14:15
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0