4:e Juni 2009

Ja då har man precis givit magen lite food så att säga.
Idag var jag på Vårdcentralen och det gick bra.
Dom sa att det var att jag belastat kroppen för mkt och för fort, men det är förstårligt i mitt arbetsyrke=)
Men att jag skulle vara uppmärksam om värken kommer igen.
Så det var ju skönt att höra =)
Efter det drog jag och väckte Lina kl 10.00 så gick hon upp och vi chillade lite. =)
Senare drog vi hem till mig så väntade vi på att pappa skulle äta klart så han kunde köra oss till Linghem.
Fast det var ju jag som körde hehe=D
Väl där så solade vi solarium värsta skönt var det =)   Så nu har jag solat 2 gånger denna vecka och ska även hinna med en till dag innan veckan är slut. =)
Har ju ingen skola förns på tisdag då de är brännboll så tid har ja juh =)
Fatta.... Det är bara 1 jävla vecka kvar nu tills jag står där med mössan å skriker till alla =) Så jävla GÖTT!!!
Dock skulle det tydligen regna men jag hoppas verkligen inte att det gör det.!
Så ni som fått inbjudan av mig om att komma hem till mig och inte givit mig något svar måste ge mig det senast måndag nu. Viktigt! Fråga annars om jag inte givit någon inbjudan.

Om jag bara kunde röra vid dig.
Om jag bara kunde få känna din doft i min närhet.
Om jag bara kunde få smeka din kind och känna att du är min.
Om mitt hopp om lycka igen inte ville sluta slå.
Jag önskar varje dag, varje kväll.
Att du en dag snart kunde bli min igen.
Jag saknar dig så jag snart spricker.
Jag vill bara ha bekräftelsen om att det är vi igen.
Jag vill, vill, vill!
Jag bönar och ber, snälla, kom tillbaka till mig igen.
Vi gör det annorlunda.
Jag lovar dig att det kommer funka.


Peace Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0