3:e juni 2009

Jaa denna dag kan man kalla för rolig.
Började med att Lina ringde och väckte mig vid kl. 12.10 tiden för lite omväxlingsskull så var det hon som ringde och väckte mig hehe.
Ett litet tag senare messade jag henne å frågade om hon skulle jobba och det skulle hon inte. Så jag frågade om hon skulle med till ikano och de ville hon =)
Så jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning och sen bar det iväg till ikano.
gick och kollade lite överallt, köpte hårfärg som jag ska lägga i på måndag.
Sen hittade jag och Lina var sina par skor som vi köpte =) jag köpte svarta å Lina vita.
Sen följde hon med mig hem så käkade jag, sen drog vi till henne så drack vi te och spelade 500. (ovanligt va) :P
Sen sa vi att vi drar till Hamlet och käkar plankstek, så de gjorde vi =) as gott va det, och mätta vart vi hehe,
Sen tog vi var sin drink på det, Lina drack en Orgasm och jag en San Fransisco gott som fan =)
Efter det ville Lina spela lite på spelautomaterna så jag tittade på och pratade lite med mina kollegor.
Sen gick vi vidare, trodde vi skulle hem men Lina ville spela biljard:P. Första stället vi gick till va stängt så vi drog till Palatset å de va öppet till 23.00. Och när vi skulle gå in så stod den där "Usama Bin Ladin Linköping" precis innanför dörren så jag vart livrädd haha:P  Fortsatte, kollade pris sen körde vi en omgång på 20 min och betalade 15kr  var =)
Sen skulle vi åka hem då vi såg att bussen inte skulle komma före om 29 min så vi bestämde oss för att gå. Skulle gå till Rese men hamna i Abisko:P Haha.  
Medans vi satt och väntade på bussen så funderade vi på vad vi skulle blogga om:P Och det ser ju ut som att det gett resultat =)
Väl hemma i behåll och måste tacka Lina för en underbar Elin och Lina dag idag =)
Måste vi göra om så snart vi får pengar igen =)
Alla bildbevis på vad vi gjort under denna dag kommer komma på min bdb så småningom =)
Nu ska jag och Lina göra annat sen ska jag hem å sova, ska ju till Vårdcentralen i morgon, hoppas allt går vägen =)
Ha de fint så hörs vi gott fölk!

Miss You!!!!

                                       Peace Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0