2:a Juni 2009

Bara en grej först.? Vilken är Sverigens största rondell.? Å säg inte vallarondellen å nordens största. Då blir jag besviken, måste väl finnas någon större..? :P
Nyss käkat frulle då. Blev väckt av mamma för det kom några gubbar som skulle besikta lägenheten idag så det var bara å kliva upp! haha:P
Idag känner jag ingen lust för något alls. Allt blir bara jobbigare å jobbigare. Känns som att jag inte kommer klara de här. Jag har gått på min magkänsla dom senaste gångerna de vart nåt och jag har haft rätt hittills. Visserligen så vill jag inte ha rätt med den här känslan men det brukar vara så tyvärr.
Jag vill så himla mkt och jag tänker inte tappa hoppet!
Nae jag vill inte sitta här å deprimera mig.!
Ska fixa en massa skit i rummet nu sen plugga lite.


Miss You Like Hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0