Torsdag den 9:e Juli 2009

Då var det torsdag och snart har denna vecka gått. Skönt som faan.
Jag är ledig i helgen och jag längtar som faaan, kör bara lunch i morgon och slutar vid 3 sen är jag ledig=D
I helgen ska jag dricka och jag ser faktiskt fram emot det.
Bilträff i Norrköping, inte lika kul men det är bättre än å sitta hemma. =)
Känns som att man inte sätt fram emot en helg såhär mkt innan haha:P
Pratar med Anna Banana i telefon nu samtidigt som jag bloggar. =)
På söndag ska jag hem till en vän på en fika som fyller år, så det lär la bli å va dålig på kalaset:P
Nae det vart inte mkt ord sagda idag icke hehe:P
Ha de fint så hörs vi gott fölk!

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0