Torsdag den 30:e Juli 2009

Torsdag idag. Har jobbat idag med. Jobbar i morgon sen ledig =) Vet iaf att jag är ledig tills på söndag, sen får vi se. Har inte hört nåt om schema för nästa vecka.
Jag har namnsdag i morgon, då är det Elin =) hihi
Har beställt en ny vinterjacka i år igen:P Får se om jag vill ha den när den kommer =)

Jag vill också vara lycklig.
Jag vill ha en som jag kan krama om och känna kärlek.
Jag vill ha en som alltid kommer hålla om mig och säga att allt kommer bli bra när jag är ledsen.
Jag vill ha en att dela minnen med en att skratta och gråta med.
Jag vill ha en att bygga en framtid med.
Jag vill känna att jag är älskad lika mycket som jag älskar den.
Jag vet att det kommer komma.
Men jag låter ingen nå fram till mig.
Jag säger stopp, du har kommit för långt.


Inga Komentarer!

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0