Tisdag den 28:e Juli 2009

Snart är dags att åka och jobba. Är väldigt trött på att jobba nu faktiskt.
I början var det kul, riktigt jävla kul. Men nu blir jag så trött påt när jag vaknar på morgonen och vet att klockan ringer för att jag ska upp och jobba.
Jag trivs as bra på jobbet, det gör jag. Och jag vet att dom ger mig så mycket tider nu för att dom inte vet hur mkt dom kan ge mig i höst. Men fan, min kropp är helt slut och den orkar inte samarbeta längre med min energi.
Lite små jobbigt. Men när jag väl är på jobbet så trivs jag så jävla bra och jag mår bra när jag är där. För nu vet jag att jag tjänar pengar och det är sjukt skönt.
Sen i övrigt mår jag också rätt okej, (tror jag) ..? =/ hehe
Nae får uppdatera när jag har mer tid.
Som sagt jobbet ropar.

Peace EliN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0