Tisdag den 21:e Juli 2009

Varför kan man inget göra..? Varför ska man bara sitta och titta på och vänta..?
Varför känner man sig så jävla hjälplös..?
Jag vill ge all min energi som finns i min kropp så mina vänner runt omkring kan må bra.
Jag vill göra massa saker som inte går.
Bara tanken gör en så jävla deprimerad.
Även om det inte handlar om en själv så sätter man sig in i situationen så jävla mkt, och man kan tänka sig själv hur det skulle kunna va.
JAG VILL HJÄLPA!!!! Men jag kan inte!
Man kommer bara fram till dörren och där tar det stopp.!
"Du kommer inte igenom här. Du får vända igen."
Fan va det tar emot.
Sen så jobbar man röven av sig hela tiden så man har inte tid till nåt längre känns det som.
Jag vill dela på mig så jag kan va hos alla mina vänner samtidigt.
Så får man dåligt samvete om man inte hör av sig.
Tankarna bara rullar runt i huvudet så man får huvudvärk. Skit träligt.
Men som jag har lärt mig. Det kommer den dagen då allt känns bra igen.
Man får må dåligt och det får ta tid.
Efter regn kommer solsken. Eller hur..?


Peace EliN!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Efter regnet kommer solsken, jag lovar dig :)

Hoppas allt kommer lösa sig gumman min, du vet att du kan ringa när som helst, dag som natt..

Jag bryr mig om dig min fina vän..

Puss

2009-07-21 @ 16:47:22
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kommer bättre tider. Det känns inte som så ibland men det kommer bättre tider..

2009-07-22 @ 11:20:33
URL: http://myfreakshow.webblogg.se/
Postat av: mia

LOVE YOU !! <3

2009-07-22 @ 17:24:51
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0