Söndag den 19:e Juli 2009

Då har man jobbat klart för denna vecka. Riktigt seg vecka.
Tittade på schemat och jag är fullspäckad hela veckan som kommer och veckan efter det. Fast då är jag ledig helgen. Så i fredags var den enda dagen jag är ledig på på3 veckor istället för 2 veckor.
Lite små jobbigt när man är vikare att dom kan sätta en på så mkt timmar. Men faan va nöjd jag kommer va när lönen kommer. Hoppas jag iaf. Märks om allt slit är värt pengarna:P
Slutade kl.17.00 idag. Åkte hem och möblerade om i rummet, så kan jag se på tv:n utan att få nackspärr:P
Sen vart det duschen, och det va Jävligt skönt faktiskt. Fy fan.
Varmt vatten över hela kroppen, mmmh. Underbart! =)
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21.00 så jag kan sätta mig i sängen å bara dega till en av Världens bästa filmer Walk The Line som är ikväll på 3:an =) Verkligen ÄLSKAR den filmen.
En film som man INTE kan tröttna på.
På torsdag den 23:e Juli går jag den här Risk 1:an kursen på Magnussons för körkortet. =)
Den kostar 740 jävla spänn:P Och den är från 12.00- 15.30 ca. Gaaah orka:P
Har kanske glömt att säga att jag har allt bokat..? :P Skrivning och uppkörning! =D
Men säger inte till nån, absolut ingen:P Inte ens min katt Mysan vet det haha.
Känner mig lite mer redo nu än vad jag gjorde sist. Har lärt mig betydligt mkt mer och det märks på min körning som jag själv tycker alltså =)
Ska bara försöka hinna med nån/några fler körningar på Ingelas innan kör upp men allt hänger ju på hur jag jobbar.
Pappa sa ju till mig att man inte behöver köra på körskola utan det räcker med privat:P
Men det är ju en helt annan sak när man kör med nån på skola än när man har sin farsa brevid liksom. Hehe.
Igår när jag cyklade hem från jobbet åkte jag förbi lite folk då och då och det är så kul att höra vad folk diskuterar om.
Och det var faan blandat haha:P Skit kul verkligen. =)
En del pratade om tidningar, andra om hur man låter när man sjunger och andra om Angelina Juline (hur hon nu stavas) :P . Skit kul =)
Sen en annan kul grej.
När ja jobbade lunch nån dag nu i veckan som va så hade vi lax och potatis.
Så kom det en stammkund som alltid kommer runt 2 tiden.
Så hade han dragit fram bordet och satt sig långt fram.
Så kommer jag efter ett tag och ska plocka bort så säger han.
"Vet du vad som hände precis..? Nae säger ja. Jag fick lax på brallan. Hur får jag bort det här nu då..? Jag kan ju inte ta med vatten för då ser det ju ut som om jag har kissat på mig och så kan jag ju inte gå på jobbet.
Men jag kan ju inte låta kladdet va kvar heller, för det ser ju inte bra ut heller."
Mycket roligare hade det vart om man var med. =)
Nae nu har jag skrivit en jävla massa, plus en massa onödigt men det är ju inte jag som läser:P
Ha det fint gott fölk så hörs vi.
Nu blir det en cigg snart med Anna över telefon sen film!! =D

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0