Onsdag den 29:e Juli 2009

Då är man hemma från jobbet, men ska jobba kvällen också. =/
Hade hoppats på att slippa det men icke:P
Sen jobbar jag bara lunch torsdag och fredag sen är jag ledig lördag och söndag. LÄNGTAR! =)
Färgade håret igår, eller utväxten iaf =) Så nu ser det lite bättre ut.
Sen köpte jag en ny väska igår också =)
JAG VET ATT JAG HAR MYCKET VÄSKOR MEN KUNDE INTE LÅTA BLI! :P
Höll på att köpa två så va stolt över mig att jag bara köpte en:P
Jag och Kimm har bestämt att vi ska köpa en vinterbil ihop =) Blir billigare för oss båda =)
Han får köra den i vinter så åker jag bara med:P
Hoppas bara jag klarar körkortet nu denna gång som jag bokat så kan jag också lära mig att sladda:P Haha
Igår när jag jobbade som kom det in 3 killar som va rätt fulla:P
Jag skulle gå och låsa restaurangen så kommer en kille bakom mig som stoppar mig och börjar prata med mig.
Han sa att han jobbade som kock på Cinderella. Då visade det sig att det var den där unga kocken som är med i tv från Färjan ibland:P Fränt va..?
Stod och pratade med mig som fan. Lite små kul =)
Då sa jag att jag hade sätt honom på tv med tjej som ville dejta honom, men det ville han inte erkänna:P Haha
Aja. Nu ska jag fixa det sista sen till jobbet. 18.00-23.00 =/
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kan Aldrig ha för många väskor eller skor Elin!

2009-07-29 @ 20:03:30
URL: http://perssika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0