Onsdag den 22:e Juli 2009

Tror folk misstolkar en del ibland. Annars kanske det är jag som är dålig på att beskriva hur jag menar.
Skit samma. =)
Ikväll blir det att umgås med Johanna<3. Vi ska ner till stan och spela biljard och bara umgås =)
Känns som att vi har en del å prata om denna gång också =)
Jobbat idag med. Varit sjukt jävla lugnt.
I morgon går jag kursen för körkortet. Risk 1:an som den heter. Ser inte fram emot det.
Men körkortet närmar sig. Hihi =) Hoppas verkligen jag kommer klara allt denna gång. Vill inte försöka mer.
Önska mig all lycka. =)
Nae nu ska jag äta sen duschen sen kläder och skor på sen STAN! =)

Peace EliN!

"Ibland är det jobbigt att tänka. Kan man inte bara få koppla bort allt..?"

Kommentarer
Postat av: Sara

Lugn du lilla gumman, Det kommer bättre tider jag lovar dig.. Bara man inte ger upp :)

2009-07-23 @ 00:06:08
URL: http://myfreakshow.webblogg.se/
Postat av: mia

LYCKA TILL MIN GUMMA !! :P <3



2009-07-23 @ 15:24:45
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0