Onsdag den 15:e Juli 2009

Jaa, då rann lönen in på kontot från Juni idag. Det är aldrig fel hehe.
Annars jobbar man bara hela tiden i stort sätt, men det är skönt det med och få tjäna sina egna pengar =)
Längtar tills min feta lön i Augusti kommer in, så jävla gött =)
Igår åkte jag Kimm, Tommy och Cribbe till Vikingstad och träffade Anna på en cigg, hade riktigt kul faktiskt hehe.
Vi stod och sjöng för en hel arme, eller det va mest dom som sjöng:P
Men de va nice =)
Jag börjar känna mig jävligt uppåt i vissa saker nu för tiden, och det känns jävligt bra.
Jag har kommit på att tiden är för knapp för att gå omkring och ge mig själv en dålig vana och en dålig dagkänsla.
Livet har så jävla mycket bättre saker att ge, det är bara det att man måste hitta dom.
Sen om man ibland tänker på saker som gjorde att man mådde som i himelriket det hör till, och man får göra det. Man måste få göra det. För det är saker som aldrig kommer försvinna ur huvudet.
nae nu måste jag fixa och dona lite. =)
Ha det underbart alla! =)

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0