Måndag 6 Juli 2009

Idag är jag ledig och det är helt underbart. Vaknade vid 2 tiden. Va visst nån som tyckte att jag inte skulle sova mer då:P Haha . Jag är helt slut i kroppen och det va så skönt å vakna å känna att man inte va trött.
Chefen skulle ringa mig å säga hur hon chema lagt mig framöver antingen idag eller i morgon. =)
I fredags kom Anna in till stan och umgicks med mig. Vi hade as kul =)
Åkte till Motala å hade oss... Sen käkade vi MAx med Tommy å Kimm senare efter alla åkt hem drog vi till brasken då en fuller Cribbe och en fuller Svärdis kom:P Haha.
Då va det bara å följa med dom till MaX så vi satt å gjorde dom sällskap och sen åkte vi hem.
Anna släppte mig hemma vid 4 på morgonen då de dock va ljust ute och jag skulle upp halv 10 haha:P
Men de var det värt för jag hade sjukt kul.
Idag ska jag bara va hemma å tat lugnt tror jag. Känns som att man inte orkar göra nåt hehe. Kanske går förbi Lina senare och hä,tar min glass jag glömt där hehe. Annars blir det nog bara å nörda framför tv:n med Sex And The City å massa filmer. Har inte så många avsnitt kvar av Sex And The City =( NÖRD..? haha:P
Men ha det fint gott fölk så hörs vi!

Puss EliN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0