8 Januari 2009

Börjar med att säga.

GRATTIS ANNA ANDREASSON PÅ DIN 22 ÅRSDAG.! <3
Kommer till dig ikväll på lite fika =)
Sitter hos mamma och pappa i skägget. Älsk har åkt till jobbet.
Så får man vara hemma från skolan och kämpa med sin hosta och förkylning.
När ja käkade frukost förut tänkte jag njuta av det men de gick ju inte för man kände inte så mkt av vad det smakade så det var inget kul att äta frukost då.
Nästa vecka ska jag och mamma gå och shoppa lite kläder hihi =)
Hon är så stolt över mig för att jag slutat röka så ja skulle få nåt =)
Fast jag kommer nog feströka... Om det smakar gott då vill säga.
Nae nu ska jag lägga in lite gamla bilder på bdb..:P
Ha det fint gott fölk så hörs vi.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!            Check!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0