7 Januari 2009

Måste bara säga GRATTIS Till Min Bror Som Fyllde 27 Igår. Glömde skriva det igår, det var ju just därför jag skulle blogga igår men så blev det ju inte.
Men GRATTIS PÅ DIG KÄRA BROR OCH HOPPAS DIN DAG BLEV BRA.
Kunde ju tyvärr inte komma eftersom jag är sjuk, vill inte smitta ner barnen då. Lite onödigt.
Japp idag var man i skolan igen, satt å snacka i typ 1 timme, sen kolla vi på en film på typ 20 min sen fixa med lite grejer sen slutade vi. Nödigt å gå då liksom.  Så jag slutade vid kvart över 10 typ å var hemma en timme senare.
Har vart med Lina idag, vi har pluggat lite. Sen drog vi till Rusta Jysk och Ikea. Sen mötte vi Anna sen drog vi till Lina igen sen åkte ja ut med Tommy och Dennis å Johanna lite peoples! (min engelska är BÄST!) :P
Kom hem till Älsk för en liten stund sen. Snart är han hemma från jobbet, Och jag ska lägga mig i sängen för att sova och så jag klarar en ny dag i skolan i möra.!
Jag har märkt att ja inte skriver om nåt speciellt i min blogg... Inget kul å läsa då juh. VA fan ska ja skriva om..?
Aja... Ha de fint gott fölk så hörs vi!!!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0