6 Januari 2009

Tisdagkväll då... Har precis kollat klart på Drömkåken med Björn Skifs. Den är ju så jävla bra =)
Tydligen massa filmer med han på tv nu. =)
Jaa vad har man gjort idag annars då..? Åkte till Tommy tidigare idag för att ta en fika, så jag och Kimm åkte dit, mycket trevligt =)
Sen drog vi till brasken stod där sen käkade vi sen åkte vi omkring och sladda lite =)
Träffade även min kära Johanna idag också, var ett par dagar sen, och som ALLTID så händer det nåt när vi är med varan, och vi skrattar ihjäl oss =) Du Är Bäst Johanna! <3
Nae nu ska jag nog göra mig iordning för att lägga mig i våran nya stora säng =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Nää.. Du är Bäst <3 =D

2009-01-07 @ 13:10:19
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0