3 Januari 2009

Japp då var det den 3:e Januari år 2009 då... Dagarna går för jävligt fort, hinner knappt med känns det som.
Idag har jag jobbat, var as jobbigt. Cyklade till jobbet gick hela dagen på jobbet, sen cyklade jag hem. Är rätt rött i benen känner jag... Men känner mig duktig iaf hehe. =)
Hannah är med mig hemma hos Kimm just nu, vi käkar chips och kollar på tv:n =)
Sen har jag satt ihop min och Kimms nya säng också, så nu ahr vi en 180 =) Fett skönt =)
Ska köpa en sängram så småningom =) men det är bra att vi har en 180 madrass över sängarna så dom hålls ihop iaf =)
Någon som har en snygg sängram till ett bra pris..? Mörk Tack =)
Hannahs mage bara växer och knakar hehe, värsta gulligt.
Tur att hon fick barn före mig så jag har någon att prata med när ja är gravid eftersom hon också har diabetes. =)
Lite olika tankar rullar runt i mitt huvud just nu... Känns konstigt, vet inte riktigt vad det är. Hoppas det känns bättre snart igen.
Tror ja får prata lite med mig själv så kanske jag kommer på en lösning hehe.!
Nae nu ska jag fortsätta kolla tv:n =)
Ha det fint gott fölk så hörs vi!!!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mulla

Du är söt du med Elin..:)

Har inte hanna fått ännu?? När ska bebisen komma?? kram

2009-01-03 @ 22:11:52
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: mia

gummsan då ! :)

SAKNAR DIG !

2009-01-04 @ 00:28:19
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: hannah

hehe ja jag är ju jättetjock nu. :P tack så mkt för linnena dom kommer väl till användning. äntligen några som täcker för magen haha På onsdag ska vi åka o köpa den där saken som vi kollade på hehe :D kommer bli skitfint! Ha de bra nu gumman så får vi ta o ses snart igen :D puss puss <3

2009-01-05 @ 12:01:55
URL: http://hannahtheone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0