27 Januari 2009

Jag känner ångest. Men jag vet nog inte riktigt varför..?
Var det för att jag inte gick till skolan idag...? Var det för att jag tog den där ciggen som jag egntligen inte behövde..?
Eller är det för att jag egentligen kanske inte mår bra...?
Jag ororar mig för saker som jag tror kommer hända inom en snar framtid.
Ibland är jag rädd för att jag inte kommer få uppleva min 30 årsdag.
Jag är rädd för att bli gammal, jag vill inte bli gammal.
Jag tänker nog lite för mkt nu för tiden...

Hej Då!

Älskar Dej Kimm!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin, tänk inte så. Du kommer leva ett långt och

lyckligt liv.! Om du inte mår bra, kom och prata av dej. Då kommer du må mkt bättre =)

Faller du, faller jag <3 Love you!

2009-01-27 @ 17:21:07
Postat av: Joohanna

2009-01-27 @ 17:21:45
URL: http://meetoyou.blogg.se/
Postat av: Elin

Det låter som 20års kris, det är rätt jobbigt om du har det:(

2009-01-28 @ 12:26:36
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0