26 Januari 2009

Sitter hemma hos Älsk. Har precis käkat frulle. Ska snart hoppa in i dsuchen för att sedan göra mig iordning för skolan.
Har en lektion idag känns lite onödigt men jag måste.
Den börjar vid 13.30-14.30 sen ska jag hem tll skägget, ska träffa min Pulla Johanna så ska vi prata lite och umgås.
helgen bestod av fest i fredags, å det var röj. Har kommit fram till att dom här festerna som vart 3 helger i rad nu dom blir bara bättre och bättre. Och det är riktigt roligt. =)
I lördags var man i Motala, men åkte dit sen vände igen typ. Fatta inte varför vi ens åkte dit.
Igår var det bara lugna puckar som gällde.
Nae jag känenr mig lite stressad, så ja måste kila.
Ha det fint så hörs vi gott fölk.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!!           Check!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0