24 Januari 2009

Japp... Då sitter man här och ska skriva bloggännu en gång.
Igår var det fest som fan hemma hos Emma.
Det var roligt som satan, det kom lite känsliga stunder i mellan åt, men det ordnade vi upp. =)
det var riktigt jävla kul igår, vi drack spelade spel,  det togs kort till en förbannelse från alla håll och kanter.
En lyckad fest ännu en gång. =)
Bilder hittar ni på min bilddagbok! =)
Ikväll blir det nog tjejkväll hemma hos Emma om det blir som planerat.
Annars har jag ingen aning om vad som händer.
I torsdags blev jag klar med mitt projektarbete, så jävla underbart skönt.
Och Tack Lina så jävla mycket för hjälpen. Hade aldrig klarat det utan dig! =)
Ska till Skäggetorp lite senare hem till Lina, läste igenom min egna berättelse och så att det blivit lite fel. hehe =)
Men det fixar vi på ett kick. =)
Jaa nae jag ska väl väcka min pöjk..
Ha det fint så hörs vi gott fölk!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!!

   Tack För Mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0