24 Januari 2009

Sitter hemma hos Lina nu. Har precis fixat det sista med mitt arbete, det var lite stavfel.
Ikväll blir det förmodligen att åka bil till Motala. Vet inte om jag känner för det eller inte.
Har lite mycket tankar i huvudet just nu runt omkring alla vänner.
Vilka som verkligen är vänner för sina vänner. Jag börjar bli lite tveksam.
Ibland känns det som att vissa tvingar sig själva för att vara med vissa fast man igentligen inte vill.
Och just nu så känns jag mig väldigt osäker om vilka som är sina så kallade "Vänner" .
Vissa är så himla genomskinliga och tänker sig nog inte för i vissa lägen.
Jag känner mig både arg ledssen och besviken på så många.
Varför ska man ge så mycket men aldrig få något tillbaka..?
Jag kan verkligen irritera mig på sånna saker som jag kanske inte ens har med saken att göra...
Jag är rätt tom i huvudet men ändå full av frågor och funderingar som jag blir konstig på.
Men jag ska kanske inte ens lägga ner någon energi på sånna saker.
Men jag blir arg och ska nog fortsätta hålla käften. Men en vacker dag smäller det.
Jag vet nog inte hälften av vad jag menar med det jag skrivit just nu men ville nog bara skriva av mitt huvuds tankar.
Ha det fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

TA ALDRIG NÅGON FÖR GIVET!!!

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Elin vad har du gjort med din blogg??

Det ser ut som det fatas något kan det vara så eller?? :) puss på dig min Gumma.. älskar dig..

2009-01-25 @ 19:46:20
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Elin då.. Vad är det som hänt? <3

2009-01-25 @ 20:36:24
Postat av: Anonym

2009-01-25 @ 20:37:00
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0