20 Januari 2009

japp då sitter man här igen:P käkade frulle för en liten stund sen.
Ska åka till skäggetorp om ett tag, måste förbi ikano idag också och lämna tillbaka en sak.
Senare ska mamma ha kryddparty så de blir å va på det, sen kanske hem till Lina å plugga idag igen.
Är nog klar snart med det där projektarbetet, skönt som fan =)
Idag blev det ingen skola för min del och varför håller jag för mig själv =)
I morgon går jag bara till kvart över 11 så de är skönt sen på torsdag har jag studiedag =)
Nae nu ska ja fixa å dona lite innan ja ska åka.
Ha det fint så hörs vi gott fölk.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!           Check!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen Elin säger jag bara.. Äntligen.. :D:D

2009-01-23 @ 14:11:09
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Lina

Nae jag vet att du inte hade gjort något.. en vilken tur att jag finns här för dig och hjälper dig..:D

Min lilla Pulla. .;);)

2009-01-23 @ 16:25:03
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0