15 Januari 2009

Sitter hos mamma och pappa i skägget och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan dra till ikano och kolla lite =)  Hon kommer hem vid 16.30-17.00 nån gång så nu försöker jag fördröja tiden lite men vet inte riktigt vad jag ska göra hehe.
I morgon är det fredag jippi jippi jippi! =) Längtar som faaaan =) hoppas verkligen det blir lika kul som sist! =)
Annars i helgen blir det lugnt tror ja.
Var med min Pulla Johanna ett tag förut, alltid lika trevligt att va med henne. =) Snacka lite girltalk haha:P
igår när vi gick från Anna var vi så jävla flummiga haha:P Eller vad säger du Anna...? :P
Träffade även min guldskatt igår, Evo =) Han vart super glad och ja med =) hihi.
Gick till hundgården med Klint =)
Träffade även Mia en snabbis igår , hon har ju sin praktikplats i skäggetorp, så långt tänkte inte jag hehe.
Men de var kul å se dig iaf Gumman! =)

Jag tror att du inte uppskattar henne så mkt som du ignetligen borde göra. Hon är en fin tjej och du borde ta vara på henne för du vet inte vad du missar. Synd att du inte ser det vi ser.

Ska dra men vi hörs! Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!               Check!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Det var kul att få träffa dig gumman !! :)

SAKNAT DIG SÅ MKT !!

Får träffas mer !!

2009-01-15 @ 20:45:35
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi är alltid flummiga du och jag, det är ju det som är roligt med att träffa dig ju! Vi måste se till att ha lite mer träffar nu innan den 1 Mars!

2009-01-16 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0