13 Januari 2009

Idag kom jag på att ja glömt min egen 8 års dag i söndags. SMART! :P
I söndags hade ja haft min diabetes i 8 år. Tiden går fort när man har roligt:P
Idag köpte Älsk sin nya bil, en Golf en liten å mysig bil. Tyckte in så bra om den först men sen kom ja på att en sån här skulle jag kunna tänka mig att köra omkring i. Hehe. Å då gick de bra att tycka om den haha:P
Idag i skolan började vi dekorera flaskor, rätt kul faktiskt. =)
Ska göra det i morgon med, fick med mig några av Ewa som ja ska pryla till =)
Sen hade vi barteknik, vi lärde oss göra drii martijni och lite annat shiit.
Nae nu ska ja till den ropande sängen =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

LÄNGTAR TILL HELGEN JU!!!!! =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!           Check!!!!!!!!!

Tack för mig! =)   Puss å Kram Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0