10 Januari 2009

Hade inte tid att skriva igår när jag kom hem efter kvällens partaj.
Men jag måste bara säga att så kul jag hade igår var fan länge sen.
Nae de så jävla kul och detta måste göras om inom en snar framtid.
Ska lägga upp bilder från festen igår på bilddagboken så kolla den =)
Körde ett as roligt kortspel igår också, tror Pullan min fick dricka 28 klunkar haha:P
Tror de var nåt sånt. Riktigt sköj var de iaf. De blir nästa grej på festerna haha:P
Dennis kom dit lite senare än va ja å pullan gjorde men när han var med spelet kom han snabbt igen hehe:D
Senare kom också Lina och Klint, kul att dom också kunde komma. =)
Men tack till Emma som bjöd oss och tack för att det vart lyckat! =)
Nae nu ska jag springa och äta sockerkakssmeten innan pappa tar den haha.
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!            Check!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ove och hans sockerkaka.. Men den blir alltid förbannat god! Ja, fixa nu ditt körkort så du kan komma och hälsa på! Kommer vara mycket i skägget eftersom jag fortfarande ska jobba inne i stan! Puss

2009-01-11 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0