1 Januari

Då var det ett nytt år då.
Undrar vad som kommer hända detta år. Det kommer hända rätt mycket hehe. =)
Och mycket som jag ser fram emot.
Nyårsafton var rolig, var ju med min tvillingsjäl och Kimm och lite andra vänner.
Har lite mycket tankar i huvuvdet som ja inte riktigt kan kontrollera, vet inte vad ja tänker ibland men mitt huvud är belastats iaf.
Har iaf bestämt mig för att inte röka mer och nu jävlar, har inte rökt något denna dag så nu ska ja fortsätta med det.
Min läkare kommer bli så stolt över mig när ja berättar att ja slutat röka.
Jag hoppas på ett körkort detta år också, sen tar jag studenten detta år med=) och massa små saker som händer =)
Idag fyller Ellinor Lindberg 20 år , Grattis till dig =)
Nu ska ja fortsätta med det ja höll på med, chilla framför tv:n.
Ha det så bra gott fölk så hörs vi.!!!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!         Check!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0