Måndag 23 Februari!

Japp.. Sitter hemma hos Älsk och ska snoart dra mig till bädden.
Började min praktik idag. Rätt sköj må ja säga. =)
I morgon börjar jag klockan 10.00, skönt med lite sovmorgon!
Har fått göra det jag förväntat mig att göra men ett tag så kändes det som om jag bodde vid disken.
Men som alltid på alla praktikplatser så är det ju klart att dom utnyttjar sina praktikanter.
Hoppas det blir bättre mot slutet av veckan, annars tänker jag klaga.
Visst, att diska hör till servering men inte så mycket lr..? Är ju inte där för att lära mig hur man diskar.
Hade jätte svårt för att sova inatt, var inte så trött så det kändes som om jag aldrig riktigt somnar in ordentligt.
Hoppas jag sover bättre inatt, känns så iaf.
Jaha,  nahe. Kommer väl mer framåt veckan.
Ha en bra vecka gott folk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst kan jag hjälpa dej men det finns en jätte bra blogg som heter designadinblogg.blogg.se och där kan du lära dig massor. kram

2009-02-24 @ 22:25:20
Postat av: mulla

visst kan jag hjälpa dej men det finns en jätte bra blogg som heter designadinblogg.blogg.se och där kan du lära dig massor.kram

2009-02-24 @ 22:27:55
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0