7 Februari 2009

Sitter hemma hos Kimmen och Chilar lite... Funderar på vad som ska ätas för mat... Någon som har ett förslag...?
Igår blev det lugnt... Gick bort till min pulla vid sex tiden och slapapde, skönt. sen sjöng vi lite singstar med Emma som också var där... sen checkade vi Lets Dance sen vid 10 tiden kom Dennis och Sebbe då vi åkte ett varv med hans nya bil... Fastnade på brask som vanligt, åkte omrking lite sen blev det hemfärd vid 12-1 tiden.
Jag kämde jag bort mitt hår när jag duschade... Använda inpackning å massa medel å grejer hehe...
Ska nog träffa Mia och Elin om ett tag, och det är alltid lika trevligt. Dom skulle in till stan å så bestämde vi att vi skulle träffs:D
Jag mår jätte konstigt...  Jag vill inte längre, jag vill inte till skolan mer jag vill inte ha praktik jag vill inte må dåligt.. Jag har jätte stor ångest för att jag ska ha prov på tisdag i skolan, mår piss... Det är så lustiga saker om rullar omkring i huvudet... Jag tänker inte på nåt speciellt men ändå så vill inte mitt huvud må bra. aksnke för mkt press för skolan..?

Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!            Check!!!!!!!!!!!!

En gamal bild på mig från när ja gick i 2:an :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0