5 Februari 2009

Japp då sitter man här igen... Ska snart plugga lite tills i morgon i skolan...
Denna dag börjar med att vi åker och lämnar Lillefot till Doktorn vid halv 9 sen åker vi till ikano för att lämna in kimms mobil sen till skägget för att lämna kimms däck till bilen. Sen åker vi hem för att STOR städa hans lägenhet... Då menar jag ingen vanlig städning på typ dammsugning torka golv och plocka iordning. Nae du.... Det här var en rijäl städning å fy fan vad vi är duktiga....  Vi började vid halv 11 när vi kom hem och slutade nu vid 15.30. Sen var det bara att åka till skägget igen och lämna massa grejer som ajg inte använder som bara tar massa onödig plats hemma hos kimm. Sen åkte vi och hämtade Lillefot men fick vända igen för dom hade tydligen höjt priset eller nåt så vi fick åka hem till kimm igen så han fick föra över mer pengar sen tillbaka till doktorn och hämta tisselimissen sen köpa mat sen hem till kimm för att käka mat... Och nu sitter man här jätte nöjd för man gjort idag.

Jag känner mig glad men endå ledssen eller besviken eller nåt... Jag orkar inte tjata ja gör inte det. Det är skit jobbigt att bara jag ska få fråga, man tappar orken och det är inte roligt....  Även att jag har berättat för er att ja inte vill tjata så får jag göra det iaf.... 

I morgon ska jag lämna in mig student mössa, det blir ingen student för min del.... Jag har inte vara kvar på skolan vet inte varför men så blir det... Så tyvärr mina vänner så får ni ta studenten utan mig.! =(
Nae ja bara skojade lite med er... haha. Klart jag ska ta studenten! Ingen student utan mig haha:P
ja ska lämna in mössan för att jag fått fel storlek! hehe
Nae nu ska jag plugga lite innan jag ska se på tv:n.
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!            Check!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna Persson! Du gör mig glad! =) Älskar Dej!<3

Kommentarer
Postat av: mia

Vad duktiga ni har varit ! :)



Gumman då du tjatar inte man måste få prata eller skriva av sig eller hur ?

skriva är de ju det bästa du vet ! :)



Shit nu skrämde du mig!!!! hahahahahaah

Gud vad kul vi ska ha !!!! :)



Nee ingen student utan dig stumpan :)



LOVÉ <3

2009-02-06 @ 10:16:06
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0