4 Februari 2009

Är hos mamma och pappa. Ska snart träffa Johanna och Lina, eller dom kommer hit.
FÖR JAG HAR FÅTT MIN STUDENTMÖSSA IDAG! =) Den är jätte fin men fick ju tyvärr fel storlek så jag måste skicka tillbaka den. =( Inte lika roligt.  Sen fick jag champange glas en penna och en dog tag som det står mitt namn och student 2009 på! =)
Sen i April kommer mina kläder som jag beställt. =)
Jag kan inte fatta att det äntligen är min tur, fan så jävla skönt!
Var på AF idag med hela H&R Linjen inte så värst kul, satt nästan och somna var skit trött.
I morgon ska lilla Lillefot bli av med sina bollar hihi:P Ska bli intressant å se hur han blir efter när han piggnat till =)
Jag har en mobil om ni vill köpa! =) En nokia 5300. Hojta till! =)
Ska kila vidare nu.!
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!!!

     Ett Litet Smakprov På MIn Mössa! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du ha för din tele??

Är den låst till något??

Puss

2009-02-05 @ 01:22:18
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: mia

åh va söt du va i mössan :D

Jag hämtade min idag ! :)

skit kul !! hihi LÄNGTAR SÅ !!



vart har du köpt dina kläder ? !



LOVE !

2009-02-05 @ 18:02:09
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0