3 februari 2009

Japp då var hemkommen från allt idag.. Ska snart lägga mig till sömns.
Har precis sett ett avsnitt av Sex And The City och ska se 2 1/2 man om en 20-25 min  sen sängen =)
Träffade min Pulla Johanna idag också! =) Puss<3
Idag gick man i skolan från 8.15-16.15 det var lite kämpigt men de gick galant! =)
Hade sista gången av bordsdekorationer idag så jag dekorerade en flaska till lilla Ewa (Linas Mamma), och hon vart jätte nöjd. Kul att folk tycker om det man gör. Så vi sa det att eftersom hon fyller snart så fick dom där flaskorna av mig, så slapp jag känna mig dum när ja kommer till henne när hon fyller hehe.
Och så dagens höjdpungt. JAG FICK VG PÅ MITT PROJEKTARBETE! =) Och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt stolt över mig själv =) och Lina... Tack ännu en gång! =)
Jag vart verkligen super glad när min lärare sa till mig att jag får VG och allt beröm jag fick.! TACK TACK TACK!!!    =)
I morgon är det arbetsförmedlingen som gäller på morgonen sen när det är klart så blir det att hämta min STUDENTMÖSSA!!!!! HIHI ÄNTLIGEN!!!! Som jag har längtat hihi =) är jätte nyfiken på hur den kommer se ut =)
Ska ta ett kort på den och lägga in på bloggen tänkte jag =)
Nae nu blir det tv:n och drömma sig bort lite med mössan på huvudet! =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Flaskan är jätte fin, alla flaskor som du har gjort är fina.. :D

Du får la ta kort på dom å lägga ut här så folk kan se hur duktig du är.. :D

Du är bäst gumman .. :D

2009-02-04 @ 20:03:09
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0