28 Februari 2009 Känns bäst att skriva!

Sitter hemma hos Kimm... Är ganska sliten från igår så känner att jag behöver vara lite för mig själv...
Jag tror inte ja mår så bra, det känns så men kan inte riktigt lägga svart på vitt.
det känns som att det inte ger nåt att prata med nån om det heller för jag vill inte att folk ska säga men gör så och så, så blir det nog bättre, Utan om ja vill prata med nån så känner jag att jag vill bara att personen ska sitta där och lyssna på mig medans jag pratar och inte säga nåt. Sen när man har pratat klart så pratar man om nåt annat istället..
Jag kan nog sätta mig framför en vägg och prata med den istället för det kommer nog kännas rätt bra för då kan jag låtsas att den lyssnar så komemr den inte ge mig några svar. Skulle nog va bäst tror ja känns som så nu iaf. Eller kanske prata med Evo, han lyssnar, det vet jag och han känner på sig att man inte mår bra då kommer han och lägger sig i mitt knä eller bara sätter sig närmare och ger mig värme. Han är helt underbar den hunden. Jag verkligen Älskar honom!. Är man ledsen så ska man vara med Evo.!<3
blev sjuk under natten igen, får fan aldrig va frisk känns det som...
På måndag ska ja upp till Sjukhuset för att kolls HbA1c värde och just nu så känns det som att det kvittar vad det är.
Jag kommer ingenstans med mitt körkort iaf och jag vet att det är delvis mitt eget fel.
Men allt känns så jobbigt just nu... Känns som om att jag inte har någon koll över vart jag har mig själv.
Ibland känner jag att jag inte trivs på praktiken, för min handledare verkar jämt sur på mig och vi pratar inte med varan i onödan.. igår sa vi hej när ja kom och typ hejdå när ja skulle gå hem. Sen känner ja sån ångest över skolan att ja inte gjort bättre ifrån mig än vad ja kunnat göra och det är helt och hållet mitt eget fel.
Jag vill göra så mkt åt mitt liv men ja kommer ingen vart för jag stampar runt på samma ruta hela tiden.
Jag har så mkt som jag önskar kunnat vara bättre som nu är väldigt långt nere.
Jag hoppas att en lösning åt mig själv kommer komma från mig och ingen annan.
Ibland har vi alla våra dåliga perioder och det måste man aceptera även att vissa kan ha sina ofta.
Tack bloggen för att ja kan skriva här.! =)
Ha en bra kväll och helg gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

Puss Och Kram/ Elin


 

Kommentarer
Postat av: Theréz

Heej kära vän!

Jag känner igen mig så grymt i det du skriver..

Livet är fan inte lätt, och det är tyvärr så, vi har alla motgångar som vi måste kämpa för att komma förbi.

Jag finns här, jag kan sitta och lyssna på dig, behöver inte ge dig några svar : gör så, gör så, jag kan bara lyssna på dig, och vill du sen att jag ska säga något så gör jag självklart det, men viktigast är att du får ut det du vill få sagt så du slipper gå och bära på denna börda..

Jag finns och kommer alltid att finnas för dig..

Puss och Kärlek!

2009-03-01 @ 10:50:05
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: mia

2009-03-03 @ 20:02:14
Postat av: mia

gumman, du veet vart jag finns !!! ALLTID FÖR DIG !! <3

2009-03-03 @ 20:02:51
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0