26 Februari 2009

Japp.. Torsdag idag då. Har snart varit på praktiken i 1 vecka och det ärlite sisådär just nu...
Idag kom jag inte iväg för jag försov mig. Men jag ringde och sa att jag kommer i morgon igen.
I morgon blir det även lokalfest i Motala med MASSOR med folk =). Kul att få träffa nytt fölk.
Köp biljetter sista dagen idag för 50kr eller 80kr vid dörren =)
Så kom kom kom!!!! Det skulle tydligen bli över 100 pers =), Fett Kul! =)
Hoppas jag hinner få mina nya stövlar tills i mrogon också så ska jag ha dom på mig =)
Annars blir det lugnt i helgen, jag lär nog bli trött skapligt i morgon efter 1 veckans arbete hehe.
Bara 11 veckor kvar haha:P
Nae nu ska jag göra lite nytta sen hoppas jag att jag och Kimm kan åka och äta mat =)
Ha det fint gott fölk så hörs vi! =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!!!!              Check!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0