20 Februari 2009

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu... Väntar på maten som snart kommer.
Idag blev det en liten roadtripp med Johanna och Dennis =)
Först gick jag och Johanna upp till centrum, köpte 3 Marilyn Monroe tavlor om bara kostar 10kr styck =) Värsta kapen =).
Sen kom Dennis och hämtade oss vid Näris då vi först åkte till AF, sen bar det iväg till Kisa och där hämtade vi Sebbe för att sedan åka vidare till Nykil. Där stannade vi på fika och kollade lite på Morgan Pålson!:P Haha den filmen e gödda. =)
Sen åkte vi hemåt. Så nu resten av kvällen vet jag inte vad som blir av. Får ta tiden som den kommer. :D
På måndag börjar praktiken. Var där igår för att lämna lite papper och prata lite granna inför måndag.
Så berättade jag även att jag var diabetiker och då sa han att det inte gjorde nånting och att det även var en annan som jobbade där som ahde det som är i min ålder typ. Det var så jävla skönt att höra.
Jag har vart lite orolig ifall de skulle hända mig nåt och han inte vet vad som ska göras å den biten. Men så fick jag världens lättnas i kroppen när ja fick höra de där. Så nu ser jag fram emot praktiken lite mer. Jag ska ju ändå va där i 12 veckor då vill man känna att man trivs och att man blir bra behandlad osv. Så det var rikigt skönt må ja säga. =)
Nae nu kom maten så nu ska jag äta. Ha de fint gott fölk så hörs vi.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!           Check!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0