2 Februari 2009

Sitter hemma hos Lina just nu och funderar på om jag ska gå till max. Men vill inte gå själv hehe.
Åkte till skolan idag, hade bara en lektion på 1 timme sen var det dags att fara hem igen.
I morgon är det skolan igen har bordsdekorationer och det är fritt val så jag vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon.
Sen är det ju barteknik.
Nästa vecka ska jag vara på det nya stället vid stångån. Strandgatan. Mellan torsdag till lördag. Känner inte riktigt för det nu men det är obligatoriskt så man måste. Kanske får en annan uppfattning om det när man kommer dit på torsdag.

Jag måste bara säga att jag är så jävla trött VISSA personer. Visst jag har inte heller vart guds bästa barn men jag blir så jävla förbannad och trött på er. Fan alltså. !!!


Nae ha de fint gott fölk så hörs vi!


Älskar Dej Kimm!<3


Peace Out Lenn!!!!!!!!!             Check!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mia

gumman , du ska någ allt se att de blir bra där :)



Jaa du jag är med trött på VISSA person som finns, så vi kan ju blida club :P HAHAH



SAKNAR DIG !

Pusspuss ! <3

2009-02-03 @ 18:36:36
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0