15 Februari 2009

Sitter hemma hos Lina just nu och ska snart äta lite mat. Det får bli Pasta Alfredo. De är fett gott =)
Sen blir det nog lugnt. Ska nog se film senare hemma hos Kimm med Kimm och Robert.
igår blev det lugnt. Jag och Kimm var mest hemma och tog det lugnt. Vi käkade ryggbiff med potatisgratäng.! =) Mumms
Denna vecka har jag också Spörtlov sen börjar min praktik. Är lite nervös faktiskt över hur det kommer gå.
Men jag hoppas att veckorna kommer gå bra =)
Sen veckan efter det ska jag upp till US för att kolla HbA1c och jag hoppas verkligen att det kommer ligga bra. Annars går jag under. Eller iaf att jag får behålla körtillståndet.
Men men. Vi får hoppas på det bästa.
I fredags var det fest hemma hos Emma. Inget ovanligt hehe.
Det blev bråk och det stör mig som fan. För folk kan verkligen inte bete sig nån jävla gång.
Jag blir verkligen så jävla TRÖTT. VÄX UPP NÅN GÅNG!
Nae nu ska jag äta mat i lugn och ro.
Ha de fint gott fölk så hörs vi...

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!!          Check.!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Tack för ditt stöd idag, kommer jag aldrig att glömma..

Vi ses snart!! För det MÅSTE vi!

Pussen!

2009-02-18 @ 11:12:31
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0