1 Februari 2009

Sitter hos mammsen och pappsen i Skäggetorp just nu. Älsk skulle åka iväg och jag orkade inte följa med.
Helgen har varit super bra. I fredgas var det förfest och sen krogen, as kul men fick åka hem lite tidigare än vad jag trodde, blev lite illamående. Tror inte min kropp ville ta emot mer sprit haha:P
Men det vart lyckat iaf.
Sen igår var det fest hos Svärdis, dock så drack jag ej hehe. Tittade på när alla var fulla.
Sen åkte vi runt i bilet:P Igår var det också riktigt kul =)
Idag blir det bara att chilla. Är lite sleten känner jag i kroppen.
I morgon är det skolan igen, börjar halv 2 och slutar halv 4.
Vaknade ju häromdagen och var genomförkyld och asjobbig hosta. Fan var ju inte länge sen ja var sjuk.
Nae fy fan. Har inte tid att sitta här hehe.
Ha det fint gott fölk så hörs vi! =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Gumman vi måste verkligen börja träffas mer nu !

Så underbart med dig vännen !



ÄLSKAR DIG !

2009-02-01 @ 18:16:49
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0