Torsdag den 10:e December 2009

Jaa, fan va tiden går fort alltså. Redan den 10:e December idag. Snart är det slut på år 2009.
Har så sjukt mycket funderingar på vad jag vill göra å vad jag vill lyckas med år 2010.
Har tittar lite smått på lägenheter.
Är så sjukt trött på att bo hemma så de finns inte.
Jag vill verkligen bo själv. Ha mitt egna med bara mina saker å allt de där.
Känner också att jag behöver väldigt mycket egen tid mig själv.
Å de får jag inte om jag ska bo hemma...
Har lite med mamma å pappa om det också.
Och dom vill ju inte att jag ska ta med mig min katt Lillefot haha:P
Dom är så förtjusta i honom å nu när han å Mysan äntligen kommer överens så kanske de är dumt å sära på dom..?
Sen om ja ska bo själv så kommer stackarn få va själv så mycket när ja jobbar.
Så ja tror han får stanna hos mormor å morfar:P
Ska prata lite med min chef när hon kommer tillbaka också.  =)
Jaa som sagt så är det ju jul å nyår snart också.
Har lite smått ångest men ser också fram emot det.
Mår lite smått dåligt över att tänka på julen å skit.
Har lite tankar som snurrar runt i ärtan på mig.
Men som alla år innan har ja ju klarat mig ignom det så det ska nog inte bli några problem.
Kommer ju fira nyår med den bästa. Johanna Persson!<3
Älskar henne så sjukt mkt. Hon är verkligen min andra halva.<3
Utan henne känner jag mig inte hel.
Ne nu ska jag fortsätta med min kopp te och chilla. =)

Ha de fint gott fölk så hörs vi =)
Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår om du vill ha eget. De ville jag ha redan när jag var 14, då var jag skit trött på att bo hemma:) fick dock vänta lite med att flytta:)

2009-12-10 @ 21:17:00
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Anna

Du ska ju inte bo själv så Lillefot blir ju inte ensam ;)

2009-12-16 @ 02:24:18
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0