Tisdag den 22:e December 2009

Jaa nu var det ju ett tag sen sisst såg ja hehe...
Har inte riktigt haft tid. Det har varit jobb å handling av julklappar osv. :P
Men idag fick jag en liten lucka nu fram mot kvällen.
Var hemma idag för jag är sjuk =( har feber, snorar som fan och även nu fått hosta.
De är ju så kul nu inför jul å allt. (Eller inte).
Jag som tänkte att jag kanske skulle slippa å bli sjuk innan allt men så blev det icke.
Ska jobba i morgon ändå. Börjar 16.00 och kör till 23.30-00.00 nångång.
Sen då efter det är det bara att åka hem, gå och lägga sig och sova för att sen gå upp på julaftonsmorgonen och göra sig iordning för att sen åka iväg till kära farmor och farfar och fira jul. =)
Kan inte fatta att snart är år 2009 slut. :S Lite läskigt hehe.
Detta år har varit VÄLLDIGT blandat med känslor och upplevelser.
Mycket bra och dåliga saker har hänt.
Jag är iaf klar med julklappsinköpen så de är riktigt skönt. Blev jag redan igår hehe, så nu slipper jag trä mig ut i morgon för att köpa dom sissta. SKÖNT ! :D

Drömmer så sjukt lustiga saker nu om nätterna. Måste fan be Lina Marketeg att kolla upp det i hennes drömbok.
Man vill ju veta vad vissa drömmar betyder.
Som de jag drömde inatt...
Jag har ju hela boxen med Sex And The City.
Och då drömde jag att jag hade stoppat ner den boxen i min väska.
Så gick kanterna på kartongen sönder. (lustigt):P Och då visade det sig att jag hade stoppat den i väskan för att jag ville att den skulle gå sönder så jag kunde köpa en ny. För jag hade så mkt pengar så jag visste inte vad jag skulle göra med alla pengar och jag kunde inte spara å lägga undan utan jag var tvungen att spendera dom.
Så jag la den i väskan med flit så jag kunde köpa en ny. :P HAHAHA:P  Sjukt :P

Sitter just nu och funderar på om jag verkligen köpt alla julklappar. Och de verkar så faktiskt :D Gött! :D
Nae nu har jag druckit upp min kopp te och skrivit ett inlägg så nu blire tv:n. =)
Om jag inte hinner skriva igen innan allt bekymmer så vill jag önska alla mina läsare.

God Jul Och Gott Nytt År!        KRAM =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0